Vårens sista turnering är Snabbschack!

På onsdag 13 maj spelas vårterminens sista turnering och det blir Snabbschack. Som vanligt spelar vi 15 minuter + 5 sekunder och turneringsformen beror på antalet deltagare. Antingen Schweizer eller Berger.

Det går bra att föranmäla sig på SMS till nr 0701693085 (Anders K). Är du inte föranmäld så ska du vara på plats senast 18.15. Klockan 18.30 startar spelet.

Välkomna!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.