På onsdag 13 maj spelas vårterminens sista turnering och det blir Snabbschack. Som vanligt spelar vi 15 minuter + 5 sekunder och turneringsformen beror på antalet deltagare. Antingen Schweizer eller Berger.
Det går bra att föranmäla sig på SMS till nr 0701693085 (Anders K). Är du inte föranmäld så ska du vara på plats senast 18.15. Klockan 18.30 startar spelet.
Välkomna!
